معرفی:
فرآیند تصویب نمودار سازمانی
اگر روابط بین کارکنان و واحدها در یک ساختار واحد مشخص باشد، هر واحد دقیقاً می داند که برای اجرای یک فرایند، چه مسیری را باید طی کند. آگاهی کارکنان و واحدها از سلسله مراتب، باعث می شود تا حد زیادی از دوباره کاری و موازی کاری جلوگیری شود و همچنین در فرایند تصمیم گیری در خصوص یک موضوع، فقط افراد و واحدهایی درگیر می شوند که با استناد به ساختار سازمانی، آن موضوع در حیطه وظایف آنها قرار دارد. نمودار سازمانی بیانگر سلسله مراتب هر سازمانی است و مسیر گزارش دهی کارکنان هر مجموعه را بیان می نماید.
گردش کار:
پرسش های متداول:
پیوندهای مرتبط:
آیین نامه تشکیلات دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی
کارشناس مربوطه: خانم نسرین سلمانیان - شماره تماس: 33052744